Retourneren en klachten

Ik ben niet tevreden

Een klacht is erg vervelend om te horen of te lezen. Fotoprint.nl doet ten alle tijde zijn uiterste best voor 100% klanttevredenheid. Toch niet tevreden over de bestelde wanddecoratie(s), product(en) of onze service? Met het formulier op deze pagina kunt u een klacht indienen, deze wordt op werkdagen altijd binnen 24 uur beantwoord.

Mocht u het niet een zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel of aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Foto’s meesturen

Wij verzoeken u foto’s mee te sturen van de klacht of beschadiging(en). Op basis hiervan kan de klacht beter beoordeeld worden voor een passende oplossing. De foto’s kunnen meegestuurd worden via het formulier op deze pagina.

Product retourneren

De producten worden op maat gemaakt waarop het herroepingsrecht niet van toepassing is. Is het product beschadigd geraakt, of niet naar wens geproduceerd? Fotoprint.nl mag u aanbieden de foto opnieuw te produceren. De producten worden op maat gemaakt waarop het herroepingsrecht niet van toepassing is. Fotoprint.nl kan alleen de benoemde oplossing bieden indien het de door Photogifts.nl geleverde product gebreken vertoont welke door het productieproces zijn ontstaan of tijdens het transport. De benoemde oplossing en garantie geldt niet indien de foto bij nader inzien niet mooi wordt gevonden.

Wordt besloten dat de klacht gegrond is? Vanuit verzekeringsoogpunt dient het defecte product onbruikbaar te worden gemaakt. Dit kan door een duidelijke, zichtbare kras te maken op het foto oppervlak met een scherp voorwerp. Of er kan met een permanent marker meerdere strepen over het foto oppervlak worden gemaakt. Hiervan dient een foto ingestuurd te worden naar Fotoprint.nl, opdat deze in het archief kan worden opgenomen voor de verzekering. Zodra dit bewijs is overlegd zal Fotoprint.nl een nieuwe fotoprint in productie zetten.

Klik hier voor de informatie over het retourneren van onze cadeaukaarten, deze vindt u onder het kopje klantenservice > Retourneren van cadeaukaarten.

Wettelijke garantieprocedure

Op alle producten van Fotoprint.nl geldt de wettelijke garantieprocedure. Dit betekent dat de kwaliteit van de producten overeenkomen met wat er in alle redelijkheid verwacht mag worden. Fotoprint.nl stelt alles in het werk om zijn klanten tevreden te stellen. Dat begint met een persoonlijke controle, kwaliteit en resolutie worden handmatig gecontroleerd. Tijdens en na de productie wordt er voorzichtig gewerkt aan het product. Met een stevige verpakking en een fijne vervoerder zorgt Fotoprint.nl ervoor dat het pakket netjes bij u wordt afgeleverd.

Klachtenformulier

Naam*

E-mailadres*

Telefoonnummer

Ordernummer

Bericht